我跟你說什麼都沒用 只想說這是一場誤會
昨天朋友說的話 請不要相信
沒有你我活不下去
Oh yeah
Show me the way that you like me babe
我想永遠在你身邊
因為你 我的夢才會實現
Show me the way that you like me babe
沒有東西可以阻擋我
I want you to be the only one for me
Make it right
Tonight is the night
Well I can"t explain the way I feel it"s so hard
Yeah comin" home﹐comin" home I always have been good to you
Baby all night long﹒﹒﹒forever﹐ever﹐ever
Say you"ll be rhythm of my heart
很久以前我跟前女友講過這句話 以為我的生人將結束
但我知道將有更廣大愛的世界等著我
這是我最後的愛 只看著我的愛
沒有其他可替換 連缺點都可被掩蓋的愛
愛你 Oh babe
我的人生 活在她的懷抱裡
沒有其他可阻擋我 瞭解我 我抹去你
永遠Tonight is the night
我心中的愛 今天要說出yeah
做我的摯愛 做我的新娘 我將竭盡心力保護妳
Show me the way that you like me babe
我將永遠在妳身邊 有了妳我的夢想將實現
Show me the way that you like me babe
沒有東西可以阻擋我
I want you to be the only one for me
Make it right
arrow
arrow
    全站熱搜

    星兒貓貓 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()