.Inside of My Guitar 演唱:朱孝天 Now, there's a place i want to show you And don't you know it's not too far And there's a place i want to know you Inside of my guitar In my guitar there is a garden Where rainbows bloom and shine like stars If you say no, i beg your pardon Come inside of my guitar I'll make you laugh And make you sing And we can play among the stars And we'll make love and dance beneath the strings Inside of my guitar Now, there's a feeling that i'm after So please don't think my love's bizarre But i hear music, girl, and laughter Inside of my guitar
 
伴我結他
現在  我要告訴你一個地方
你可能不知道那並不遠  我要告訴你一个地方
就在我的結他裡   在我的結他裡有一座花園
那裡彩虹綻放   如星般閃燿
如果你拒絕  我請求你的寬恕
請來我的結他裡   我會讓你開懷而笑
讓你引吭高唱  我們可以在繁星之間遊戲
在琴絃下做愛與跳舞  就在我的結他裡
此刻  我有個感覺
請別以為我的愛很怪異  我真的聽到了音樂和歡笑聲  就在我的結他裡


arrow
arrow
    全站熱搜

    星兒貓貓 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()