入 得 廚 房 多 唔 矜 貴
應 采 兒 拒 做 小 春 煮 飯 婆
蘋果日報

【 番 禺 直 擊 】 洪 金 寶 是 廿 四 孝 老 竇 也 是 體 貼 好 拍 檔 , 他 昨 日 透 露 準 備 退 休 前 開 戲 讓 愛 子 洪 天 明 做 男 主 角 , 近 日 他 在 番 禺 拍 戲 , 則 晚 晚 煲 湯 及 煮 消 夜 給 同 劇 演 員 , 受 惠 的 應 采 兒 則 謂 不 會 偷 師 煮 給 男 友 陳 小 春 吃 , 她 說 : 「 我 唔 輕 易 下 廚 , 過 時 過 節 就 得 。 」

吳 建 豪 、 應 采 兒 、 洪 金 寶 、 樊 少 皇 、 梁 小 龍 及 日 本 演 員 加 護 亞 依 昨 日 在 廣 州 番 禺 出 席 新 戲 《 功 夫 廚 神 》 記 者 會 , 開 始 時 眾 人 先 為 四 川 地 震 死 難 者 默 哀 , 吳 建 豪 與 梁 小 龍 沒 有 除 帽 , 但 吳 做 出 兩 手 掌 向 天 動 作 , 他 表 示 這 代 表 為 死 難 者 及 災 民 祝 禱 。 後 來 眾 人 分 享 拍 戲 時 的 趣 事 與 感 受 , 在 內 地 拍 戲 一 個 月 , 加 護 亞 依 透 過 繙 譯 表 示 十 分 開 心 , 應 采 兒 則 謂 有 洪 金 寶 的 湯 水 及 消 夜 照 料 , 十 分 愉 快 , 她 謂 : 「 大 哥 ( 洪 金 寶 ) 返 香 港 三 日 , 我 晚 晚 冇 啖 好 食 呀 。 」

促 天 明 勤 加 練 功

事 後 應 采 兒 謂 要 再 拍 多三 個 月 左 右 才 能 返 港 , 男 友 陳 小 春 正 在 橫 店 拍 戲 , 二 人 聚 少 離 多 , 問 她 可 有 向 洪 金 寶 請 廚 藝 慰 男 友 ? 采 兒 連 說 三 聲 「 No 」 , 又 謂 : 「 我 唔 輕 易 下 廚 , 等 陣 佢 吓 吓 要 我 落 廚 呀 , 過 時 過 節 就 得 , 佢 都 未 試 過 煮 嘢 畀 我 食 㗎 , 真 過 份 。 」 洪 金 寶 表 示 很 愛 大 班 人 一 起 吃 飯 的 氣 氛 , 故 每 次 煮 食 都 會 邀 請 工 作 人 員 一 起 分 享 。

問 洪 金 寶 年 輕 演 員 拍 打 戲 的 表 現 如 何 ? 他 說 : 「 冇 留 意 , 我 只 係 演 員 , 冇 資 格 批 評 , 講 真 實 唔 夠 我 哋 好 , 佢 哋 依 家 生 活 幸 福 未 捱 過 , 我 叫 天 明 練 功 , 佢 只 話 哦 ! 」 問 他 會 否 督 促 天 明 多 些 練 功 , 洪 金 寶 說 : 「 佢 依 家 仲 係 二 三 線 演 員 , 擔 正 做 主 角 就 自 然 會 勤 力 啦 , 我 都 有 同 佢 講 要 練 定 , 我 退 休 前 會 開 部 戲 畀 佢 擔 正 , 或 者 度 身 訂 做 啦 。 」


洪 金 寶 昨 日 與 一 班 演 員 出 席 新 戲 《 功 夫 廚 神 》 記 者 會 時 , 先 為 四 川 地 震 死 難 者 默 哀 。


吳 建 豪 與 加 護 亞 依 ( 右 ) 近 一 個 月 以 來 都 在 番 禺 拍 劇 , 兩 人 也 因 而 熟 稔 起 來 。

應 接 受 莎 朗 道 歉


洪 金 寶 經 常 煲 湯 及 煮 消 夜 給 大 家 品 嚐 , 應 采 兒 相 當 受 落 。

談 到 賑 災 , 問 洪 金 寶 會 否 捐 出 家 中 珍 藏 鮑 魚 拍 賣 , 他 笑 說 : 「 我 屋 企 冇 鮑 魚 , 有 都 食 晒 啦 , 我 屋 企 最 多 垃 圾 ,其 實 捐 十 蚊 又 好 , 一 百 蚊 又 好 , 都 係 誠 意 , 要 有 心 幫 人 , 難 得 中 國 人 咁 團 結 。 」 至 於 莎 朗 史 東 ( Sharon Stone ) 的 因 果 論 , 洪 金 寶 謂 : 「 佢 唔 係 中 國 人 , 對 中 國 一 知 半 解 甚 至 唔 知 , 佢 唔 可 以 咁 講 嘢 , 但 既 然 人 哋 道 咗 歉 , 就 一 定 要 接 受 , 做 人 應 該 大 量 啲 , 佢 唔 係 殺 咗 人 , 雖 然 唔 知 佢 道 歉 係 真 心 定 受 壓 , 講 咗 就 接 受 囉 。 」

應 采 兒 對 此 則 表 示 , 莎 朗 的 因 果 論 使 其 電 影 及 廣 告 受 影 響 也 是 報 應 , 她 說 : 「 天 災 同 報 應 係 兩 回 事 , 都 唔 知 佢 點 解 咁 講 , 好 無 知 , 影 響 美 國 呀 , 不 過 佢 除 咗 道 歉 都 唔 知 仲 做 到 啲 乜 , 佢 小 心 啲 呀 , 落 美 國 唐 人 街 , 小 心 俾 人 打 呀 。 」
採 訪 、 攝 影 : 曾 小 嘉
arrow
arrow
    全站熱搜

    星兒貓貓 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()