GiGi 吳建豪互動辣舞任摸
20/12/2007

梁 詠 琪 ( GiGi ) 昨 日 邀 請 吳 建 豪 ( Vanness ) 為 其 個 唱 排 舞 , 事 先 張 揚 會 大 跳 辣 身 舞 的 GiGi 自 爆 會 摸 勻 Vanness 全 身 , 又 言 不 介 意 觸 及 對 方 重 要 部 位 , 當 被 問 到 會 否 邀 請 前 男 友 鄭 伊 健 欣 賞 其 個 唱 時 , GiGi 即 表 示 : 「 我 未 諗 呢 個 問 題 。 」

GiGi 明 晚 將 於 亞 洲 博 覽 館 舉 行 一 場 慈 善 演 唱 會 , 昨 日 她 和 Vanness 見 面 後 即 熱 情 地 攬 頭 攬 頸 合 照 , Vanness 輕 攬 GiGi 纖 腰 時 更 險 些 觸 及 對 方 胸 部 , GiGi 透 露 她 和 Vanness 將 又 唱 又 跳 《 我 的 王 國 》 , 雖 然 只 有 兩 天 時 間 排 練 , 但 她 對 Vanness 超 班 舞 藝 十 分 有 信 心 , 不 擔 心 時 間 不 足 , 對 於 Vanness 專 程 由 美 國 來 港 擔 任 嘉 賓 , GiGi 坦 言 這 是 她 最 好 的 聖 誕 禮 物 。

不 要 穿 高 跟 鞋
問 到 GiGi 可 會 擔 心 跳 舞 期 間 觸 及 Vanness 重 要 部 位 ? 她 表 示 : 「 跳 舞 就 唔 介 意 掂 到 , 基 本 上 我 摸 佢 比 較 多 , 但 大 家 都 有 互 動 。 ( 因 為 單 身 所 以 放 ? ) 唔 關 事 。 」 而 Vanness 則 表 示 : 「 跳 舞 憑 感 覺 , 跟 單 身 沒 關 係 。 」 期 間 Vanness 主 動 要 求 「 高 妹 」 GiGi 不 要 穿 高 跟 鞋 : 「 不 要 穿 太 高 高 跟 鞋 跳 舞 , 你 會 高 過 我 。 」 GiGi 在 旁 笑 笑 口 表 示 : 「 放 心 , 我 對 鞋 只 有 少 少 鞋 。 」

阿 Sam 短 訊 鼓 勵
GiGi 亦 透 露 已 send 短 訊 廣 邀 圈 中 好 友 欣 賞 個 唱 並 自 爆 : 「 我 都 send 個 sms 畀 阿 Sam ( 許 冠 傑 ) 祝 佢 個 唱 成 功 , 佢 亦 有 鼓 勵 番 我 , 希 望 佢 有 時 間 支 持 我 。 」 問 她 可 有 邀 請 伊 健 ? GiGi 即 說 : 「 呀 , 我 未 諗 呢 個 問 題 , 等 我 諗 先 … … 不 過 都 唔 介 意 , 做 一 個 騷 都 希 望 多 睇 。 」

文 : 音 樂 組 

 

 

 

星島日報:

 

 

GiGi 與 吳 建 豪 跳 辣 身 舞
GiGi 會 與 Vanness 大 跳 辣 身 舞 , 並 相 信 會 有 驚 喜 。
  (星島日報報道)梁詠琪(GiGi)將於本周五舉行1場演唱會。昨日GiGi進行綵排,她謂想邀請圈中人欣賞其演出,問到會否請舊愛鄭伊健前來欣賞?她即說:「真的無諗這問題,但我不介意請他。」另外,GiGi透露會與「大隻男」吳建豪跳辣身舞。

  將於本周五舉行1場「梁詠琪本色2007慈善演唱會」的GiGi,昨日與嘉賓吳建豪進行綵排,GiGi表示各自排練得好純熟,2人反而未正式夾過,要靠這兩天加油綵排。談到2人邊演繹Vanness歌曲《我的王國》邊跳辣身舞,Vanness說:「好期待與GiGi跳舞,因為之前未見過,相信會有驚喜呢。」GiGi亦期待和對方合作,因為他出名跳舞好棒。

  惟Va
nness要求GiGi不要穿太高的鞋,因為她本身已經好高。今次Vanness以朋友身分,不收分毫擔任嘉賓,更專誠由美國飛回來,談到辣身舞有否親熱動作?GiGi說:「基本上是我摸他多一點。」說罷Vanness即扮怕醜說:「唔該晒!」他其後說跳舞時有肢體接觸亦不介意。問到是否單身跳得較放?Vanness說:「與單身無關呢,跳舞有感覺最重要。」

  另外,GiGi想邀請不少圈中好友去欣賞個唱,她說:「好似Karen啦,不過知道她好忙,只傳了短訊給她,另外我好想請阿Sam來睇,我打過電話給他,恭喜他演唱會成功,阿Sam都有鼓勵我畀心機,如果有時間他想來探班,希望他來睇啦,已經有一段時間無見他了。」當問到會否請舊愛伊健來睇?GiGi笑說:「未諗過這問題啊,等我諗吓先,其實我不介意請他來,做一個騷出來當然想人睇。」


2007/12/20

arrow
arrow
    全站熱搜

    星兒貓貓 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()