香港東方:
23/12/2007
 

梁 詠 琪 ( GiGi ) 的 「 梁 詠 琪 本 色 2007 慈 善 演 唱 會 」 前 晚 舉 行 , 她 在 個 唱 上 「 玉 女 」 大 變 身 , 和 嘉 賓 吳 建 豪 ( Vanness ) 胸 貼 胸 、 身 貼 身 火 辣 共 舞 , 更 當 眾 「 咀 嘴 」 掀 起 全 晚 高 潮 !

GiGi 前 晚 在 亞 洲 博 覽 館 舉 行 一 場 慈 善 演 唱 會 , 捧 場 的 包 括 有 大 名 娛 樂 老 闆 林 建 名 、 許 冠 傑 夫 婦 、 杜 麗 莎 夫 婦 、 傅 穎 、 鄭 希 怡 及 GiGi 母 親 及 其 孿 生 弟 弟 等 , 不 過 兩 位 舊 愛 鄭 伊 健 及 Sly 就 沒 有 現 身 。 GiGi 甫 出 場 便 勁 歌 熱 舞 , 身 材 高 挑 的 她 打 扮 性 感 , 穿 露 背 裝 、 Bra-top 、 熱 褲 及 比 堅 尼 上 陣 , 變 成 骨 感 美 人 !

GiGi 請 來 師 妹 薛 凱 琪 ( Fiona ) 和 好 友 吳 建 豪 擔 任 演 唱 會 嘉 賓 , GiGi 和 Fiona 於 台 上 合 唱 《 奇 洛 李 維 斯 回 信 》 時 又 搭 膊 頭 又 手 拖 手 , 而 且 互 笠 高 帽 , Fiona 說 : 「 GiGi 好 照 顧 我 , 佢 係 一 個 好 前 輩 , 佢 好 多 碟 我 都 有 買 ! 」 及 至 Vanness 和 GiGi 大 跳 辣 身 舞 , 身 穿 金 色 比 堅 尼 的 GiGi 雙 手 不 停 在 Vanness 身 上 游 走 , 既 扭 腰 又 趷 籮 , 意 態 撩 人 ! GiGi 更 一 度 和 Vanness 胸 貼 胸 作 勢 咀 嘴 , 看 得 觀 眾 嘩 聲 四 起 , Vanness 「 咀 」 完 GiGi 後 抵 死 地 舔 , 狀 甚 陶 醉 !

陪 同 學 一 齊 嫁 唔 出
GiGi 在 台 上 一 臉 感 觸 的 說 : 「 之 前 約 舊 同 學 見 面 , 個 同 學 話 : 『 死 啦 ! 成 卅 歲 都 未 嫁 得 出 ! 』 我 話 唔 使 驚 , 仲 有 我 陪 你 ! 估 唔 到 女 仔 去 廁 所 要 人 陪 之 外 , 連 嫁 唔 出 都 要 人 陪 ! 」 GiGi 前 晚 兩 度 落 台 和 歌 迷 握 手 , 混 亂 間 不 停 被 熱 情 歌 迷 摸 手 摸 腳 , 幸 好 沒 有 「 鹹 豬 手 」 出 現 。

至 慶 功 宴 上 , GiGi 被 投 訴 跟 Vanness 借 位 咀 嘴 不 夠 肉 緊 , 她 解 釋 謂 : 「 呢 個 係 劇 情 , 我 要 做 到 欲 拒 還 迎 感 覺 ! 」 對 於 舊 愛 沒 撐 場 , GiGi 說 : 「 係 咩 ? 我 得 咁 性 感 , 費 事 啦 , 我 亦 冇 刻 意 請 佢 ! 」

文 : 音 樂 組

  香港太陽:

 

 

吳建豪摸完猛舐舌
梁詠琪露骨辣舞台上任剝

吳建豪摸完猛舐舌
梁詠琪露骨辣舞台上任剝

23/12/2007
文: 音樂組


 

梁詠琪前晚舉行慈善演唱會,以骨感見稱的她明顯瘦了半個碼,肋骨與鎖骨盡現,由「Good Show」變成「骨騷」!她更穿上Bra Top與吳建豪大跳辣身舞,二人互摸之餘更作狀親嘴,搞到吳建豪事後不停舐軚!

梁詠琪(GiGi)前晚在亞洲博覽館舉行《梁詠琪本色2007慈善演唱會》,除主辦單位老闆林建名外,捧場的還有GiGi的母親、弟弟、歌唱老師杜麗莎、鄭希怡、戴夢夢、傅穎與其緋聞TB好友等,連甚少欣賞演唱會的許冠傑亦偕太太捧場。不過,GiGi的前度法籍男友Sly與舊愛鄭伊健卻未見蹤影,而吳建豪與薛凱琪則擔位表演嘉賓。

GiGi全晚換了八套靚衫,大部分露膊Sell長腿,期間,穿上紅裙的GiGi在眾目睽睽下讓兩名男舞蹈員除衫,剩下黑色Bra Top及熱褲,性感程度令台下男士噴血!此時,吳建豪在台上現身,與GiGi火辣互摸,GiGi則狂野地扭腰又趷籮,還與吳建豪胸貼胸,最後更來一個借位 Kiss,意識大膽,搞到吳建豪不時舐軚回味!

承認屁股有接觸
由於演出場地甚遠,GiGi多次向歌迷鞠躬致謝,更走到山頂位置握手,不少Fans趁機伸出「怪手」,醒目的GiGi即以手護胸。當獻唱歌曲《同班同學》時,她有感而發地說:「近日見多畄同學仔,佢同我講三十歲仲未嫁得出,我話唔使驚,仲有我,原來女仔去廁所要人陪,嫁唔出都要人陪!」

慶功宴上,GiGi被問及吳建豪舐軚一事,她說:「係咩?(借位咀?)總之箧真啦!(有冇摸到唔應該摸砼地方?)Pat Pat有皷接觸,但唔尷尬。」問到為何不見舊愛Sly及鄭伊健,她大方地說:「因為尠得咁Sexy,費事啦!冇刻意邀請,可能佢疉買畄飛呢。(有冇打底?)梗係有,我都驚走光,希望畀到視覺效果大家,呢皷唔係露肉,係美感!」


23/12/2007
文: 音樂組
 
香港太陽:



梁詠琪前晚舉行慈善演唱會,以骨感見稱的她明顯瘦了半個碼,肋骨與鎖骨盡現,由「Good Show」變成「骨騷」!她更穿上Bra Top與吳建豪大跳辣身舞,二人互摸之餘更作狀親嘴,搞到吳建豪事後不停舐!

梁詠琪(GiGi)前晚在亞洲博覽館舉行《梁詠琪本色2007慈善演唱會》,除主辦單位老闆林建名外,捧場的還有GiGi的母親、弟弟、歌唱老師杜麗莎、鄭希怡、戴夢夢、傅穎與其緋聞TB好友等,連甚少欣賞演唱會的許冠傑亦偕太太捧場。不過,GiGi的前度法籍男友Sly與舊愛鄭伊健卻未見蹤影,而吳建豪與薛凱琪則擔位表演嘉賓。

GiGi全晚換了八套靚衫,大部分露膊Sell長腿,期間,穿上紅裙的GiGi在眾目睽睽下讓兩名男舞蹈員除衫,剩下黑色Bra Top及熱褲,性感程度令台下男士噴血!此時,吳建豪在台上現身,與GiGi火辣互摸,GiGi則狂野地扭腰又趷籮,還與吳建豪胸貼胸,最後更來一個借位Kiss,意識大膽,搞到吳建豪不時舐回味!

承認屁股有接觸
由於演出場地甚遠,GiGi多次向歌迷鞠躬致謝,更走到山頂位置握手,不少Fans趁機伸出「怪手」,醒目的GiGi即以手護胸。當獻唱歌曲《同班同學》時,她有感而發地說:「近日見多冲同學仔,佢同我講三十歲仲未嫁得出,我話唔使驚,仲有我,原來女仔去廁所要人陪,嫁唔出都要人陪!」

慶功宴上,GiGi被問及吳建豪舐一事,她說:「係咩?(借位咀?)總之真啦!(有冇摸到唔應該摸簕地方?)Pat Pat有刋接觸,但唔尷尬。」問到為何不見舊愛Sly及鄭伊健,她大方地說:「因為得咁Sexy,費事啦!冇刻意邀請,可能佢㳜買冲飛呢。(有冇打底?)梗係有,我都驚走光,希望畀到視覺效果大家,呢刋唔係露肉,係美感!」

香港星島:

(星島日報報道)梁詠琪(GiGi)前晚在演唱會上獻出其終極性感的演出,身穿金色Bra及熱褲與吳建豪大跳辣身舞,可惜舞蹈動作太大,繼上海演唱會不慎走光露股罅後,今次再度失守,金Bra上移露出一小截肉,認真失策!

  梁詠琪前晚在亞洲博覽館舉行《梁詠琪本色2007慈善演唱會》,不少藝人前往欣賞,如杜麗莎、鄭希怡、傅穎、林子萱及林建名等,連「歌神」許冠傑(Sam)夫婦亦現身捧場。GiGi於99年參演阿Sam的音樂劇《仲夏夜狂想曲》而與鄭伊健擦出愛火,因此與阿Sam相識,令甚少出席公眾場合的他都來支持,令GiGi開心不已。

  GiGi請來薛凱琪(Fiona)擔任表演嘉賓,二人因拍攝電影

《女人本色》而結為好友,GiGi在台上大讚Fiona好可愛。

  GiGi前晚在演唱會上,再度大解放作性感演出,先由兩位男舞蹈員為她除去連身短裙,露出金色Bra Top及超短熱褲示人,大騷纖腰及長腿,並與男舞蹈員跳貼身舞。接覑,一頭紅髮的吳建豪(Vanness)出場,與GiGi大跳辣身舞,二人更來個互摸。 GiGi比Vanness更主動,摸勻對方全身,又扭腰翹屁股貼近Vanness,舞姿撩人。Vanness則輕撫GiGi纖腰大腿,最後二人借位扮作親嘴,Vanness最後還鬼馬地做出舐婣動作,看得觀眾嘩聲四起。

  不過,GiGi的忘我演出,再次引致上圍走光。早前她於上海演唱會時褲子下滑走光露股罅,雖然前晚她做足打底功夫以防短褲走光,怎料她顧得下又顧不到上,大動作跳舞時再度失守,金Bra上移露出胸下的一小截肉。

  GiGi前晚兩度下台與觀眾握手,首先她徒步繞場一周,一度被觀眾包圍致寸步難行,令她不禁大叫好逼。她第2次坐高爾夫球車駛至場尾位置,笑言被好多手摸勻她的手腳,要用手護胸以防偷襲。其間,GiGi講述最近有位舊同學向她表示30歲仍未嫁得出很擔心,她向對方笑言:「唔駛驚!仲有我!女仔去廁所要人陪,嫁唔出都要人陪,唔緊要,我陪你。」演唱會尾段,GiGi感觸得眼濕濕,並向觀眾說:「我愛你懐!」

  另外,在慶功宴上,GiGi 表示現場演出時被褲後的耳機阻隔,未有原先與Vanness綵排般貼身,談到只借位親嘴令人失望,她指劇情是欲拒還迎,才會看起來更性感。當她得知 Vanness舐婣時,笑說:「哎呀!早知鈬真!」問到前度男友皆未有捧場?她說:「覑得性感唔好啦,不過,我歡迎佢懐鈬。(有無請法籍男友?)無刻意邀請。」


2007/12/23

香港蘋果:

 

 



給 大 家 的 情 歌
舊 同 學 31 歲 嫁 唔 出 呻 驚 , GiGi 謂 有 自 己 陪 所 以 叫 好 友 不 用 怕 。

GiGi 首 先 穿 上 一 條 連 身 短 裙 在 吊 橋 上 行 catwalk , 然 後 男 舞 蹈 員 脫 去 她 的 連 身 裙 , 露 出 內 的 超 短 褲 和 bra top , GiGi 上 圍 沒 甚 睇 頭 , 勝 在 有 一 雙 長 腿 , 平 日 錫 身 的 她 罕 有以 如 此 性 感 打 扮 登 場 , 即 時 燃 點 起 在 場 觀 眾 的 熱 情 , GiGi 問 : 「 我 靚 唔 靚 呀 ? 」觀 眾 大 聲 讚 她 靚 , GiGi 即 說 : 「 我 好 開 心 , 你 一 晚 做 兩 次 善 事 。 」
然後 表 演 嘉 賓 吳 建 豪 出 場 獻 唱 連 串 快 歌 , GiGi 則 擔 任 伴 舞 女 郎 , 與 他 大 跳 辣 身 舞 ,只 見 GiGi 的 手 在 吳 建 豪 身 上 游 走 , 又 不 時 扭 身 扭 勢 , 動 作 極 盡 挑 逗 , 無 論 手 部 、頭 部 和 臀 部 都 不 時 碰 到 男 方 的 重 要 部 位 , 舞 蹈 完 結 時 兩 人 又 借 位 扮 熱 吻 , 其 後 GiGi 落 台 , 吳 建 豪 還 鬼 馬 地 舔 , 以 示 和 女 方 的 火 熱 舞 蹈 令 他 回 味 無 窮 。
前 晚 個 唱 開 場 不 久 , GiGi 便 繞 場 一 周 與 觀 眾 握 手 , 場 面 十 分 混 亂 , 中 場 她 又 坐 高 爾 夫 球 車 由 台 前 去 到 場 館 最 尾 , 和 觀 眾 近 距 離 接 觸 , 她 後 來 在 台 上 說 : 「 最 近 同舊 同 學 見 面 , 佢 話 自 己 30 歲 都 未 嫁 得 出 好 驚 , 我 話 唔 使 驚 , 有 我 陪 你 。 原 來 女 仔除 去 廁 所 要 人 陪 , 嫁 唔 出 都 要 人 陪 喎 。 」 安 歌 時 , GiGi 身 穿 紅 色 運 動 裝 出 場 , 露 出 內 的 bra top , 一 於 將 性 感 進 行 到 底 , 唱 最 後 一 首 歌 《 Today 》 時 , GiGi 眼 濕 濕 向 fans 說 「 我 愛 你 」 。

「 我 畀 自 己 90 分 」

事 後 GiGi 出 席 大 會 慶 功 宴 時 說 : 「 我 畀 自 己 90 分 , 觀 眾 都 好 high 好 投 入 。 」 問 到 與 吳 建 豪 為 何 只 是 借 位 咀 , 她 說 : 「 因 為 劇 情 係 講 欲 拒 還 迎 , 似 掂 到 又 掂 唔 到 會 更 sexy 。 我 係 有 身 體 接 觸 , pat pat 位 , 我 好 滿 意 成 個 騷 。 」 得 知 吳 建 豪 鬼 馬 舔 後 , 她 笑 說 : 「 係 咩 ? 早 知 真 啦 。 」
GiGi 表 示 聖 誕 節 會 在 內 地 行 騷 , 但 會 在 家 提 前 搞 派 對 , 問 她 可 有 邀 請 舊 愛 鄭 伊 健 以 及 老 外 Sly 來 睇 騷 , 她 說 : 「 我 歡 迎 佢 , 但 冇 邀 請 呀 , 可 能 佢 自 己 會 買 飛 呢 。 咁 多 年 有 好 錫 我 同 事 、 歌 迷 同 屋 企 人 , 我 有 咁 多 人 陪 唔 使 男 友 陪 。 」
採 訪 : 卓 美 娟
攝 影 : 陳 俊 強

賞 析 角 : 少 甩 嘴 唱 功 有 進 步

梁詠 琪 前 晚 在 演 唱 會 上 又 唱 又 跳 , 十 分 賣 力 , 她 的 唱 功 比 以 前 進 步 , 不 過 開 頭 幾 首 快歌 的 和 音 比 她 還 大 聲 , 且 她 不 時 托 一 托 headset , 事 後 她 解 釋 因 headset 鬆 了 , 幸之 後 的 快 歌 沒 有 這 個 問 題 再 發 生 。 唱 第 二 首 歌 《 G for Girl 》 時 , GiGi 快 了 入 beat , 到 臨 尾 唱 《 Today 》 時 , 又 因 情 緒 激 動 , 有 少 少 甩 嘴 情 況 , 但 整 體 來 說 錯漏 不 多 , 相 信 觀 眾 可 以 接 受 , 加 上 GiGi 有 如 此 突 破 性 的 性 感 演 出 , 相 信 fans 「 遠赴 」 博 覽 館 睇 騷 也 會 覺 值 得 。

話 係 知 : 放 血 價 賣 個 唱 飛

梁詠 琪 前 晚 在 亞 洲 博 覽 館 舉 行 一 場 慈 善 演 唱 會 , 同 日 劉 德 華 也 在 紅 館 為 其 個 唱 揭 開 序幕 。 記 者 日 前 收 到 一 封 電 郵 , 指 出 致 電 快 達 通 購 票 時 只 要 說 出 密 碼 「 AWE 」 , 任 何人 都 可 以 「 員 工 價 」 六 折 購 買 梁 詠 琪 演 唱 會 門 票 。

情 義 小 八 卦 : 自 彈 自 唱 多 得 媽 咪



GiGi 前 晚 在 個 唱 上 自 彈 自 唱 一 曲 《 I'll be loving you 》 , 她 事 後 說 : 「 媽 媽 以 前 迫 我 學 琴 , 老 實 講 我 陣 對 古 典 音 樂 冇 興 趣 , 但 家 可 以 自 彈 自 唱 , 就 好 感 激 媽 咪 。 」

zoom

GiGi 前 晚 在 個 唱 上 自 彈 自 唱 一 曲 《 I'll be loving you 》 , 她 事 後 說 : 「 媽 媽 以 前 迫 我 學 琴 , 老 實 講 我 陣 對 古 典 音 樂 冇 興 趣 , 但 家 可 以 自 彈 自 唱 , 就 好 感 激 媽 咪 。 」

薛 凱 琪 現 身 認 老 友



曾有 傳 GiGi 不 滿 前 唱 片 公 司 華 納 將 資 源 集 中 投 放 在 薛 凱 琪 身 上 , 前 晚 薛 凱 琪 擔 任 表演 嘉 賓 粉 碎 不 和 傳 聞 , 還 透 露 與 GiGi 因 拍 電 影 《 女 人 本 色 》 成 為 好 友 , GiGi 則 表示 會 送 聖 誕 禮 物 多 謝 薛 凱 琪 。

                          

32 曲 連 環 唱

1.Funny Face
2.G for Girl
3.Kiss Me
4. 某 年 仲 夏
5. 煙 霧 彌 漫
6. 荷 花
7. 北 京 之 夏
8. 落 難 皇 后
9. 國 語 歌 Medley : Spaghetti 、 Rainy Day 、 全 年 無 休 、 口 香 糖 、 搬 家
10. 娛 樂 大 家
11. 青 檸 一 片 天
12. 自 彈 自 唱 : I'll be loving you
13. 迫 不 得 已
14. 同 班 同 學
15. 女 人 本 色
16. 高 妹 正 傳
17. 和 薛 凱 琪 合 唱 : 奇 洛 李 維 斯 回 信
18. 薛 凱 琪 唱 : 下 次 下 次
19. 名 模
20. 比 堅 尼
21. 至 死 不 渝
22. 吳 建 豪 Medley : 我 的 王 國 、 Never let you go
23. 灰 姑 娘
24. 你 救 哪 一 個
25. 他 喜 歡 的 是 你
26. 兩 個 人 的 幸 運
27. 嫌 棄
28. 好 時 辰
29. 短 髮
30. 出 走 地 平 線
31. 花 火
32.Today

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    星兒貓貓 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()